ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

شعار ----------------->عمل

1393/11/20 12:50
200 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

من شعاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار میدم بهمیــــــــــــــن بلنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدی

 

همین جا از همین تریبون اعلام می کنم که جز اون دسته افرادی هستم که گاهی فقط شعار میدم حتی در حق خودم و خودم و خود خودم که دختر 3 سال 2 ماهه ی منه و حوضه ی خودم که زندگی و خانوادم ن

گفتم جز اون دسته افرادی که،یعنی یه جای دلم امیدوارم  باشن کسانی که شعار نمیدن و در حقیقت همونی هستن که زبونشون میگه چشمشون میگه

مثل ضرب المثلی که میگه تو که لالایی بلدی چرا خودت خوابت نمیبره یا تو اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی

کلی میخونم واسه رفتار با بچه!!!!!

یهو یه جایی چنان گندی میزنم به هرچی خوندم و عمل کردم که هیچ جور درست نمیشه و فقط ناراحتم

کلی میخونم واسه اصول زندگی، یهویی حواسم نیست یه جایی خراب کاری میشه

 

اونوقت گنده گنده واسه بقیه نسخه زندگی و بچه داری و ... مینویسم با کلی ادعا همچین بولد بولد و حتی ایتالیک واللا

 

تا اونجایی که من چشمم میبینه اکثر مردم همین طورن،شایدم میدونن شعار میدن اما بخاطر لذتی که تو این شعار دادنه هست ادامه میدن همچون من

کاش یادداشته های ذهن همه تو زندگی پیاده میشد

واسه منم همین طور

نمیدونم چرا اینا ر مینویسم اما یکی دو روزه رفتارم تاثیرات منفی روی ماهرخم داشته من اینطور فکر میکنم

شاید...شایدم نه...واسه سن 3 سالگیه

اما من هیچ وقت با این قانونای سنش ایجاب میکنه  و شرایط سنیشه کنار نمیام بنظرم همش به خونه برمی گرده و رفتاری که تو مراحل مختلف زندگی کوچولوها از خودمون نشون میدیم و محیطی که میسازیم

منظورم اینه که تئوریامون با بچه بزرگ نمیشه یه تئوری واحد داریم واسه تمام مراحل زندگی بچه هااااا و با هر تغییرشون ما ثابتیم و مشکل از اوناست که تغییر میکنن نباید تغییر کنن خوب

ولو مثل الان خودم که  هی خرابکاری میشه میگم سنش ایجاب میکنه

 

 

از شعار تا عمل،بچه و سنش ،عجب آش شوله قلمکاری

 

اینا نتیجه ی ذهن آشفته ی منه شما سخت نگیرین

نمی دونم ...

 

پ ن1:دخترم منو ببخش اگه ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد